Tinggalkan Jejakmu!!

Followers

Mummy + Papa = Rayyan

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 30, 2011

Kisah Malam Bufdeii...

Uisshhh..
bru berkesempatan utk update blog..
update kali ni adalah bersempena dgn perubahan angka pd umur aku...
hahahahaha...
mkin meningkat lagi la nmpak nye...
yup, tanggal 25/03/11 umur aku da naik satu tingkat lg...
rse mcm da mkin tua pom ade..
hak3...
tp bufdei kali ni agak spesel sbb wlaupon xde clebration tp ade kisah pd mlm tu yg akn aku kenang smpai bile2....
(lbih spesel dr tahun lpas sebab tahun lpas juz duk kt bilik je...)
hak hak hak....
nk d jadikan cerite...
mlm tu aku n Lynna Vavavoom p mkn kt Pak Mail...
(kami berdua je.. yg lain bzy)
otw g mkn tu si Lynna bg cdngn utk p tengok bintang smbil baring at Padang Kawad...
wah... beshhhh sgt... aku pom stuju je le...
lpas mkn kami terus ke Padang Kawad USM....
mule2 duk atas penghadang jalan yg wrna merah putih tu smbil tegok geng2 SUKSIS wt latihan pe tah...
pah tu idea giler mule dipikirkan...
hahahhahaha...
kami baringkn penghadang jalan tu n buat mcm bantal...
si Lynna xdpt tido sbb skit belakang... keciannn..
smbil2 tggu org wish bufdei smbil2 tunggu bintang kluar..
(mklum la kt bumi Penang cuaca kurang elok, so mlm2 xde bintang)
nk d jdikn mlm gtu lbih b'mkna...
kami amek la lg 1 penghadang tu n baringkan.... so kami dh ade tilam utk baring...
hhahahahhaha...
maka baringlah kami ngn bahagia nye...
bintang pon da mule keluar...
n pkol 12 pom da tibe..
henset lop asyik msj pnuh je..
pnuh ngn msj wish bufdei dr teman2 dan msj lame yg syg nk pdam...
(tp masih terkilan sebab owg2 yg penting dlm idop ni lupe tarikh penting dlm idop aku )
n bile btery henset da low aku ngn Si Lynna pon blik...
sebelom balik tuh bulan lop yg tunjukkn diri...
aku harap khidupan dgn angka bru ni akn b'sinar mcm bulan yg muncul saat kami ingin melangkah pulang..
dlm kol 1 lbih kot mse tuh....
lg 1 sbb kmi blik ialah Si Diva Akhim yg call Lynna suh p mkn sbb mlm tu geng2 MPDT smbut bufdei Ain yg merupakan ahli MPDT n tarikh lahirnya sama ngn aku...
so kami pom menuju ke kerusi batu Tekun...
makan2 n minum2
(Si Lynna je la, aku tgok je, xleh mkn,pedassss)
lpas mkn duk gosip lak...
hak3...
aku join geng-geng MPDT b'gosip....
n mlm tuh buat Si Lynna btol3 marah...
(takooooooooot)
lpas b'gosip tu bru ingt yg pg nya ade klas ganti Dr. Jamal....
hak hak hak..
(nasib jage pg tu, lau x monteng lerrr)
 sooo, aku pom balik bilik n tidooooo...
(sblom tido tu msih m'hrap agr owg2 d sayangi akn wish.. tunggu dan terus menunggu)

p/s  :
tq to mizz vavavoom atas idea giler
tq gop sbb sudi temankn sy
tq gop atas wish secara live
tq pd Abg Epol sbb izinkn Si Lynna teman i
tq pd semua yg wish my bufdei..

moge umurku pjg n dimurahkn rezeki...
serta hidup ini di rahmati oleh-NYA...